7:00 – 8:00 | Schodzenie się dzieci. Przywitanie się z nauczycielką pozdrowieniem chrześcijańskim i z dziećmi. Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci. Praca indywidualna lub w małych zespołach. Czynności porządkowo – gospodarcze w sali. |
8:00 – 8:30 | Ćwiczenia poranne, ćwiczenia logopedyczne. |
8:30 | Przygotowanie do śniadania, śniadanie. |
8:50 – 9:00 | Wspólna modlitwa. Wprowadzenie w tematykę dnia. |
9:00 – 9:30 | Zabawy spontaniczne wg zainteresowań dzieci. |
9:30 – 10:30 | Zabawy zorganizowane. |
10:30 – 11:30 | Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, zabawy i gry ruchowe na placu zabaw. |
11:20 – 11:30 | Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu. |
11:30 | Modlitwa przed posiłkiem, Obiad – zachowanie odpowiedniej postawy i kulturalne spożywanie posiłku. |
12:00 – 12:15 | Czynności higieniczne, mycie zębów, czynności gospodarczo-porządkowe. |
12:15 – 12:45 | Zabawy relaksacyjne, słuchanie czytanej literatury dziecięcej. |
12:45 – 14:20 | Swobodna aktywność dzieci wg ich pomysłów i zainteresowań, Zajęcia praktyczne-prace w ogrodzie, Zabawy na powietrzu, zabawy ruchowe na placu zabaw, Zajęcia dodatkowe w zespołach-rozwijanie zainteresowań dzieci, Indywidualne lub zespołowe zajęcia z dziećmi. |
14:20 – 14:30 | Czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku. |
14:30 | Podwieczorek. |
14:50 – 15:10 | Modlitwa, refleksje nad własnym zachowaniem, podsumowanie dnia. |
15:10 – 17:00 | Dowolna działalność dzieci, zabawy w sali lub na powietrzu. Ćwiczenia utrwalające wiadomości, gry stolikowe. Przekąska na koniec dnia o 16:30 dla chętnych dzieci. Pożegnanie z nauczycielką, z dziećmi i rozchodzenie się do domu. |