| Schodzenie się dzieci. Przywitanie się z nauczycielką pozdrowieniem chrześcijańskim i z dziećmi. Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci. Praca indywidualna lub w małych zespołach. Czynności porządkowo – gospodarcze w sali. | |
| Ćwiczenia poranne, ćwiczenia logopedyczne. | |
| Przygotowanie do śniadania, śniadanie. | |
| Wspólna modlitwa. Wprowadzenie w tematykę dnia. | |
| Zabawy spontaniczne wg zainteresowań dzieci. | |
| Zabawy zorganizowane. | |
Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, zabawy i gry ruchowe na placu zabaw. | |
| Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu. | |
| Modlitwa przed posiłkiem, Obiad – zachowanie odpowiedniej postawy i kulturalne spożywanie posiłku. | |
| Czynności higieniczne, mycie zębów, czynności gospodarczo-porządkowe. | |
| Zabawy relaksacyjne, słuchanie czytanej literatury dziecięcej. | |
| Swobodna aktywność dzieci wg ich pomysłów i zainteresowań, Zajęcia praktyczne-prace w ogrodzie, Zabawy na powietrzu, zabawy ruchowe na placu zabaw, Zajęcia dodatkowe w zespołach-rozwijanie zainteresowań dzieci, Indywidualne lub zespołowe zajęcia z dziećmi. | |
| Czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku. | |
| Podwieczorek. | |
| Modlitwa, refleksje nad własnym zachowaniem, podsumowanie dnia. | |
| Dowolna działalność dzieci, zabawy w sali lub na powietrzu. Ćwiczenia utrwalające wiadomości, gry stolikowe. Przekąska na koniec dnia o 16:30 dla chętnych dzieci. Pożegnanie z nauczycielką, z dziećmi i rozchodzenie się do domu. |